maandag 29 augustus 2011

Geboorte spreuken wijsheden



Er is maar één soort geboorte, maar er zijn honderd soorten van dood. Walasse Ting

"Wanneer bent u geboren ?" - " Geen idee. Het moet in de jaren 30 geweest zijn toen mijn moeder nog
leefde." W.van Broeckhoven

Zodra je geboren bent, krijg je levenslang. Olaerts

Er komt een tijd dat je aan je kinderen moet uitleggen waarom ze geboren zijn. En het zou fantastisch zijn als
je tegen die tijd inderdaad de reden weet.

Denk hieraan: bij uw geboorte was iedereen verheugd en gij weende; bij uw dood weent iedereen, maar gij
zult in vreugde zijn. Arabisch

Ik werd geboren in 1962. Echt waar. En de kamer naast mij was 1963. W.van Broeckhoven

Toen ik geboren werd, ben ik zo geschrokken dat ik anderhalf jaar geen woord gezegd heb. W.van
Broeckhoven

Toen ik geboren werd, was ik zo ontroerd dat ik begon te wenen als een klein kind. W.van Broeckhoven

Wie geboren wordt, is ten dode opgeschreven.

Ik ben mijn moeder dankbaar dat ze mij op de wereld heeft geholpen. Al moet ik toegeven dat mijn vader
ook een duwtje heeft gegeven.

De geboortenbeperking in India werpt vruchten af.

De meeste mensen worden als 'origineel' geboren en sterven als 'kopie'.

Ik ben op zeer jeugdige leeftijd geboren.

Baby's worden altijd op hun verjaardag geboren.

Spijtig dat kinderen niet geboren worden op het moment van hun verwekking.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

SVN Nieuws

back to top