dinsdag 25 oktober 2011

Vrouwen grappen


Vrouwen





"Waarom wilt u scheiden van uw vrouw?" vraagt de huwelijksadviseur. "Omdat ze 's avonds altijd alle kroegen afloopt!" "Is ze soms aan de drank verslaafd?" "Nee, veel erger, ze is naar mij op zoek..." 

Een vrouw was het helemaal beu dat haar man telkens dronken thuis kwam. Ze besloot hem eens een lesje te leren en hem de stuipen op het lijf te jagen..... in de hoop dat hij tot inkeer zou komen. Op een avond trok ze een duivelspak aan en verstopte zich achter een boom. Toen haar man voorbij wankelde, sprong ze tevoorschijn en bleef met haar rode horens, drietand en lange staart dreigend voor hem staan. 'W-wie ben jij?' vroeg de man stomdronken met dubbele tong. 'Ik ben de duivel !!!', antwoordde de vrouw. 'Nou, k-kom dan effe g-g-gezellig mee' zei hij. 'Ik b-ben getrouwd met je zuster...'


Een kerel heeft een te fijne gehooringang en hoort bijna niks meer. Hij laat zich opereren door een nieuwe gehoorgang te laten inplanten. Na een paar weken gaat hij op controle en de dokter vraagt hoe het gaat. Zegt de kerel : "Dokter, is het mogelijk dat U bij mij gehoorgangen van een vrouw hebt ingeplant ?" Zegt de dokter verwonderd : "Ja".. maar hoe weet gij dat ?" "Wel" zegt de kerel "Sinds ge mij geopereerd hebt hoor ik alles maar ik versta er niks van."

Een vrouw komt bij de dokter, bont en blauw geslagen...
Dokter: "wat is er gebeurd?"
Vrouw: "Dokter, ik weet niet meer wat gedaan, elke keer mijn man dronken thuiskomt slaat hij me ineen..."
Dokter: "daar ken ik een zeer doeltreffende remedie tegen: als uw man dronken thuiskomt, neem een tas kamillethee en begin te gorgelen, gorgelen, gorgelen."
2 weken later komt de vrouw terug bij de dokter en ziet het herboren fris uit.
Vrouw: "Dokter, dat is een geniale oplossing! Telkens mijn man beschonken thuiskwam en ik kamillethee gorgelde, is er niets gebeurd!
Dokter: "Zie je nu hoe eenvoudigweg je mond houden helpt?"

 Lieve Mona,
Ik val maar meteen met de deur in huis, mijn vrouw is steeds vaker ’s avonds de hort op. Als ik vraag met wie dan wel, antwoordt ze steevast: "Met een paar vriendinnen, niks bijzonders." Ik heb al eens geprobeerd om te kijken bij wie ze in de auto stapt maar ze loopt altijd eerst de straat uit en dan hoor ik opeens een auto wegrijden. Wanneer ze terug komt gaat het ook altijd stiekem. Laatst was ik benieuwd naar een oproep op haar mobieltje en ik wilde kijken wie er belde, ze werd helemaal hysterisch! Ik moest er, volgens haar, met mijn poten van afblijven! Gisteravond was het weer zover, madam ging stappen en voor ze weg ging heb ik mij verstopt achter mijn eigen auto om niet op te vallen. Toen ze er aan kwam lopen bukte ik, om niet te worden gezien, en op dat moment zag ik wat roest aan de uitlaat van mijn auto. Lieve Mona, ik vraag u, zal ik nu naar de Sprint rijden voor een nieuwe uitlaat of kan ik het zelf nog repareren met dat spul van Hallford’s?

 Op een morgen komt een man terug van een vistochtje van verschillende uren en besluit om een dutje te doen; ondanks het feit dat ze niet vertrouwd is met het meer, besluit de vrouw toch om de boot van haar man eens te gebruiken. Ze vaart een eindje het meer op, gooit het anker uit, en leest een spannendboek. Plots komt er een man, de terreinbeheerder, langs gevaren met zijn boot. Hij legt naast de boot van de vrouw aan en zegt: 'Goede morgen mevrouw. Wat bent u aan het doen ?' 'Een boek aan het lezen' antwoordt ze, (meteen denkend: 'Is dat niet duidelijk ?') 'U bent in een Verboden Te Vissen zone', zo informeert hij haar. 'Sorry vriend, maar ik ben niet aan het vissen , ik ben aan het lezen' 'Ja, maar u hebt al het gereedschap en voor zover ik weet, kunt u er op elk ogenblik mee beginnen; ik moet u een bekeuring geven en uw materiaal in beslag nemen'. 'Als u dat doet, zal ik u moeten aangeven voor seksuele intimidatie' zegt de vrouw. 'Maar ik heb u zelfs nog niet aangeraakt' zegt de man. 'Dat is waar, maar u hebt al het gereedschap ervoor bij u en v oor zover ikweet, kunt u er op elk ogenblik mee beginnen ', zegt de vrouw. 'Nog een prettige dag verder mevrouw', en de terreinbeheerder vertrekt.

MORAAL: Discussieer nooit met een vrouw die aan het lezen is. Waarschijnlijk kan ze ook nadenken

 Waarom hebben sommige mannen liever een hond dan een vrouw??
1. Hoe later je thuis komt, hoe liever je hond je ziet
2. Je hond stoort er zich niet aan, als je hem per ongeluk met een andere naam aanspreekt....
3. Honden hebben graag dat er veel rommel op de vloer ligt.....
4. De ouders van je hond komen tenminste nooit op bezoek........
5. Je hond aanvaardt een hoger toontje om hem je te doen te begrijpen...
6. Je hoeft nooit op je hond te wachten, hij is er 24 uur per dag.
7. Honden vinden je aardig, zelfs als je gedronken hebt.
8. Honden houden van jagen en vissen.
9. Honden maken je 's nachts niet wakker om te vragen: "Als ik sterf, neem je dan een andere hond??"
10. Als je hond een andere hondengeur ruikt, wordt hij niet kwaad, integendeel.
En de laatste, maar niet de minste:
11. Als je hond verdwijnt, vertrekt hij niet met de helft van de inboedel.

 Een man komt thuis van zijn werk en ziet zijn vrouw in de keuken op een trapladder staan. Ze is het plafond aan het verven maar ze knoeit verschrikkelijk veel verf op de grond. De man zegt: "Zeg vrouwtje, zou je geen krantenpapier onder je trapladder leggen?" Waarop de vrouw zegt: "Nee, dat hoeft niet, ik kan er zo ook wel bij hoor!"

 Het huwelijk is frustrerend. In het eerste jaar spreekt de man en luistert de vrouw. In het tweede jaar spreekt de vrouw en luistert de man. In het derde jaar spreken beide en luisteren de buren.

 Na een ruzie zei een vrouw tegen haar man: 'Weet je, ik was gek toen ik met je trouwde'. En de man: 'Ja, schat, maar ik was verliefd en had het niet door'.

 Het maakt niet uit hoe vaak een man van baan verwisselt, hij blijft dezelfde baas houden.

 Als een man de deur opendoet voor zijn vrouw, weet je één ding zeker: of de auto is nieuw of de vrouw.

 Een vrouw vertelde haar vrienden: 'Ik heb van mijn man een miljonair gemaakt'. 'En wat was hij voor je hem trouwde?', vroeg een vriendin. De vrouw antwoordde 'Een multimiljonair.'

 Een man en een vrouw zijn 20 jaar getrouwd, en de man gaat met zijn vrouw mee om kleren te kopen voor een feest. De vrouw zoekt tussen de kleding, en de man staat maar een beetje achteraf te wachten tot z'n vrouw klaar is. Loopt de vrouw naar haar man: "Waarom doe je nou niet eens zoals vroeger? Toen hielp je me altijd met kleren uitzoeken." Zegt de man: "Ja, wat zoek je dan?" "Gewoon," zegt de vrouw, "iets dat past bij mijn gezicht." "Kijk dan schat," zegt de man, "er hangen toch plooirokken?"

 Een vader staat met zijn zoontje bij de bakker als er een vreselijk opgetutte dame binnen komt lopen. Het jochie kijkt haar een tijdje aan totdat de vrouw vraagt:"Wat is er knul?" "U bent zeker 18?" zegt het jochie. Vrouw: "Zeg dat nog eens?" Jochie: "U bent zeker 18?" De vrouw begint te stralen en roept door de zaak: "Horen jullie dat, hij denkt dat ik 18 ben, leuk hè, maar ik ben 36." Het jochie kijkt haar vertwijfeld aan en zegt dan: "Daar snap ik niks van, u komt gelijk na ons binnen en wij hebben nummer 17 dan moet u toch 18 zijn?"

 Omdat het regende, mocht Jelle bij zijn buurjongetje op zolder spelen. Op een gegeven moment moest hij naar de wc, die een etage lager was. "Ik wijs je de weg wel even," zei zijn buurjongetje. Ze daalden de trap af en kwamen voorbij de slaapkamer van de moeder, die zich uitgebreid zat op te maken. Aandachtig bleef het tweetal kijken. Moeder had niets in de gaten. Toen zei Jelle: "Papa zegt: Dat is net zoiets als bij een gebruikte auto de kilometerteller terugdraaien!"

 Wat voor auto hebben vrouwen liever? Een BMW of een Mercedes?
Een BMW, dat kunnen ze makkelijker schrijven!

 Een man komt op zijn werk en zegt: baas, mijn vrouw doet morgen de grote schoonmaak ze wil dat ik haar help en een dagje vrij neem. Zegt de baas: "Sorry maar dat gaat niet." Waarop de man zegt: "Dank u baas, ik wist dat ik op u kon rekenen.

 Vraagt de vrouw aan de man :"Van wie heeft onze dochter haar intelligentie?" Zegt de man: "Natuurlijk van jou, ik heb het mijne nog..."

 Twee vrienden zitten in het caf?n drinken gezellig een biertje. Zegt Karel ineens: " Ik geloof dat ik van mijn vrouw ga scheiden." "Waarom?" vraagt Jan. "Wel, het is nu al bijna drie maanden dat Marie niet meer tegen mij spreekt." antwoordt Karel. Jan drinkt eens van zijn biertje, denkt een tijdje na en zegt dan: "Karel, voordat je een beslissing neemt, overweeg het toch nog eens goed want zo'n vrouw vind je niet gemakkelijk."

 Toen ik op de autostrade reed deze morgen,
keek ik naar links en daar was een Vrouw In een spiksplinternieuwe Cadillac Ze reed 9O km/u met haar gezicht dicht tegen haar voorspiegel terwijl ze met een eyeliner rond haar ogen ging. Ik keek weg voor een paar seconden ! En toen ik terug keek Zat dat mens half over de dubbele lijn, Nog altijd met haar make up bezig. Als een man, ben ik niet rap bang. Maar zij deed me met de poepers zitten; ik liet op slag mijn electrisch scheerapparaat vallen zodat mijn boterham uit mijn andere hand werd geslagen. In al de drukte om proberen de auto terug recht op de weg te krijgen door mijn knie? n tegen het stuurwiel te zetten, viel mijn GSM van mijn oor naar beneden en viel in de koffie tussen mijn benen, hete koffie spattend, mijn billen verbrandend Mijn nieuwe GSM was naar de vaantjes, mijn broek kletsnat, een belangrijk gesprek was afgebroken. Verdomde vrouwelijk chauffeurs!!

 De man zegt: "Ik heb een sprookjeshuwelijk; Als ik thuiskom zit de heks op me te wachten."

 Zij: 'Man, heb je nu alles wel goed gesloten? De achterdeur op slot, de voordeur op de knip, de zijdeur op de ketting?' Hij: 'Ja! Als jij nu je mond houdt, is alles dicht!'

 Twee dames hangen aan de rand van het zwembad als ze aan de andere kant van het zwembad een good looking guy zien wandelen. Zegt Suzan tegen Mariska: je weet dat ik nogal verlegen ben, kun je er effe achter komen of die vent single is? Mariska zwemt naar die vent toe en vraagt: ben je vrijgezel. Man: Ja maar ik heb wel in de bak gezeten. Mariska: O hoe kwam dat? Man: Ik heb me derde vrouw gewurgd Mariska: En je tweede vrouw? Man: Nou dat zit zo, we kregen ruzie en ik begon te duwen en toen is ze uit het raam gevallen. Mariska: En je eerste vrouw. Man: Die heb ik doodgeschoten. Mariska begint te zwaaien en schreeuwt naar Suzan: Hij is nog vrijgezel !

 Een moeder heeft twintig jaar nodig om een man van haar zoon te maken, een andere vrouw maakt een dwaas van hem in twintig minuten...

 Een man spreekt 25.000 woorden per dag, een vrouw 30.000. Het ergste is dat als ik 's avonds thuis kom, ik mijn 25.000 woorden reeds gezegd heb en zij nog aan haar 30.000 woorden moet beginnen...

 Twee mannen zien een lelijke vrouw de straat oversteken. 'Goh, wat is Miep toch een afschuwelijk lelijk wijf!' 'Ach wees toch niet zo hard. Ze kan het toch ook niet helpen dat ze lelijk is!' 'Misschien niet, maar ze zou op z'n minst binnen kunnen blijven!'

 Hoe komt het dat het merendeel van de vrouwen slechte chauffeurs zijn? Omdat de meerderheid van de rij-instructeurs mannen zijn.

 Etage 6. U bent bezoeker nr 3.445.473.333 op deze etage. Er zijn geen mannen op deze etage. Deze etage bestaat enkel als bewijs dat het onmogelijk is om vrouwen tevreden te stellen. Dank u voor uw bezoek en een fijne dag verder!

 Etage 5. Deze mannen hebben een baan, houden van kinderen, zien er bijzonder goed uit, helpen met het huishouden en zijn bijzonder romantisch. OH MIJN GOD!! roept de vrouw uit, ik ben in de hemel!!! Dan moet de 6e etage echt te mooi voor woorden zijn!!! Zo gezegd.....

 Etage 4. Deze mannen hebben een baan, houden van kinderen, zien er bijzonder goed uit en helpen met het huishouden. De vrouw kan het bijna niet meer aan en lijkt even als een blok te vallen voor het vooruitzicht. Heel aantrekkelijk, zegt ze, maar wat zou hierboven dan zijn?!

 Etage 3. Deze mannen hebben een baan, houden van kinderen en zien er bijzonder goed uit. De vrouw begint haast te kwijlen en sprint de trap weer op !

 Etage 2. Deze mannen hebben een baan en houden van kinderen. Super ! roept de vrouw, maar wat zou hierboven dan zijn? Zo gezegd, zo gedaan.

 Etage 1. Deze mannen hebben een baan. Nou, denkt de vrouw, dat is beter dan m'n ex, maar wat zou er verder zijn? Ze gaat een etage hoger en leest Etage 2.

 Een winkel waar men mannen verkoopt is zojuist geopend en vrouwen kunnen er winkelen om een man te kiezen uit een groot aanbod. De winkel heeft 6 etages en hoe hoger hoe beter zullen we maar zeggen. Er is ? maar: als je eenmaal voor een etage hebt gekozen mag je niet terug tenzij je het gebouw wilt verlaten... Komt er een vrouw die zaak binnen stappen om een man te kopen, ziet ze het bordje bij de eerste etage:

 Vrouwen
Het is altijd het zelfde liedje met die vrouwen.
Als je verkering krijgt zeggen ze : ik vind je wel leuk.
Na de eerste keer seks gehad te hebben zeggen ze : ik hou van je.
Bij de verloving zeggen ze : ik hou nog meer van je.
Bij de trouwdag zeggen ze : ik hou steeds meer van je.
En bij de scheiding zeggen ze : ik hou alles van je.

 In een koffiebruin cafe zitten twee zakkenrollers een pintje te drinken. Een van hen leest een modeblad. 'Lees jij tegenwoordig van die verwijfde tijdschriften?' merkt de ander verbaasd op. 'Niks verwijfd! Ik moet toch weten waar het volgende seizoen de zakken zitten!'

 de 5 geheimen van een vruchtbare relatie:
1. Het is belangrijk om een vrouw te vinden die meehelpt in de tuin, die lekker kookt en die een goeie job heeft.
2. Het is belangrijk om een vrouw te vinden die je aan het lachen brengt.
3. Het is belangrijk om een vrouw te vinden op wie je kunt rekenen en die nooit liegt.
4. Het is belangrijk om een vrouw te vinden die goed is in bed en die graag met je naar bed gaat.
5. Het is heel erg belangrijk dat deze vier vrouwen elkaar niet kennen!

 Weet jij waarom een orkaan altijd een vrouwelijke naam heeft? Als ze bij je thuis komen zijn ze altijd nat en wild en als ze terug weg gaan nemen ze altijd je auto en huis mee!!!

 Een vrouw is eieren aan het bakken als haar man thuis komt.
Hij wandelt de keuken in en begint ommiddelijk te roepen :
PASOP ! PASOP ! MEER BOTER !
DRAAI ZE OM ! DRAAI ZE OM !
BOTER , MEER BOTER ZIE JE DAT NIET ?
ZE GAAN AANBRANDEN ! PAS TOCH OP !
DRAAI ZE , DRAAI ZE !
SCHIET OP ,HAAST JE , DRAAI ZE NU OM ! NU !
PAS OP , TE VEEL BOTER , HET GAAT SPATTEN !
PAS OP ! JE GAAT JE VERBRANDEN !
HOLA , HOLA , TE VEEL BOTER !
EN TE WEINIG ZOUT , TE WEINIG ZOUT !
De vrouw is compleet uit haar lood geslagen en gilt:
Waarom schreeuw jij zo ? Wat is er met jou aan de hand ?
De man draait zich om en zegt heel kalm , terwijl hij de keuken verlaat.
Gewoon, om je duidelijk te maken hoe het aanvoelt als jij naast me zit als ik met de auto rij...

 Een Amerikaan komt naar Nederland en stapt een café binnen. Tegen een man aan de bar zegt hij: "Hi, ik zoek een straatvechter, ik zou wel eens een echt straatgevecht willen zien." "Dat treft," zegt de man, "ik ben toevallig een straatvechter. Mij moet je hebben." "Okay," zegt de Amerikaan, "ga mee naar buiten, dan zoeken we een tegenstander." Buiten gekomen zien ze een boom van een kerel aan komen lopen. "Daar," zegt de Amerikaan, "dat is je tegenstander." "Welnee," zegt de Nederlander, "als ik een keer hard op de grond stamp, dan loopt 'ie hard weg." Dan komt er een echtpaar gearmd aanlopen. "Kijk," zegt de Nederlander, "die vent, daar ga ik mee vechten." "Hoe wil je dat dan doen?" vraagt de Amerikaan. "Ik weet wel een manier om hem uit te dagen", zegt de man, "Ik scheld gewoon zijn vrouw verrot. Dan moet 'ie wel met me vechten." En hij begint te schelden tegen die vrouw: "Jij vuile, smerige, achterbakse hoer dat je bent!" "Kijk," zegt haar man, "nou hoor je het eens van een ander!":

 Vriendschap tussen vrouwen: Een vrouw komt 's nachts niet thuis. De volgende dag zegt ze aan haar man dat ze bij een vriendin geslapen heeft. De man belt naar de 10 beste vriendinnen van zijn vrouw. Niemand weet van iets...
Vriendschap tussen mannen: Een man komt 's nachts niet thuis. De volgende dag vertelt hij zijn vrouw dat hij bij een vriend gelogeerd heeft. De vrouw belt naar 10 van zijn vrienden : 8 bevestigen dat hij daar geslapen heeft en 2 beweren dat hij daar nog is....

 George komt thuis na een uitputtende dag op het werk, laat zich in de sofa vallen en roept: "Vlug Jeanine, breng me rap een biertje voor het begint." Vijftien minuten later: "Vlug Jeanine, breng me NOG een biertje voor het begint." Tien minuten gaan voorbij. "Vlug Jeanine, nog een biertje. Het kan ieder ogenblik beginnen." Jeanine verliest haar geduld en schreeuwt: "Wat is dat met jou? Ga je nu de hele avond in de sofa zitten zuipen!?" George zucht: "Lap, 'tis begonnen...!"

 Wat zeg je als je vrouw vraagt wat er op de tv is? Stof!

 Karel komt zijn slaapkamer binnen lopen en vraagt aan zijn vrouw: "Schatje zou je nog steeds van me houden als ik een misvormd figuur zou hebben?" Zijn vrouw is haar nagels aan het lakken en antwoordt zonder om te kijken: "Natuurlijk lieverd, ik hou altijd van je" "En als ik impotent zou worden," vraagt Karel "en we zouden niet meer kunnen vrijen?" Zijn vrouw blaast tegen haar nagels en antwoordt: "Dat zou toch niks uitmaken gekkie, maak je maar geen zorgen" "En als ik ontslagen zou worden als directeur bij de bank," vraagt Karel door "en ik zou dat gigantische salaris niet meer krijgen?" Zijn vrouw kijkt over haar schouder naar het benauwde gezicht van Karel en antwoordt: "Karel, voor de laatste keer, ik zal altijd van je blijven houden .. maar ik zal je ook heel erg missen"

 Door gebruik te maken van alle nieuwe technologieën met betrekking tot de vruchtbaarheid lukte het een 65 -jarige vrouw een baby te baren. Toen ze thuiskwam uit het ziekenhuis kwamen haar vriendinnen op bezoek. "Mag ik de baby zien"? vroeg één van hen. "Nog niet", antwoordde de 65-jarige moeder, "straks". Na een half uur vroeg de andere vriendin : "mogen we nu de baby zien ? " "Nog niet", zei de moeder. Nadat opnieuw een paar minuten waren verstreken vroegen ze weer: "mogen we nu de baby zien ? " "Nee", antwoordde de moeder. De vriendinnen werden erg ongeduldig ; ze zeiden: "wanneer kunnen we nu eindelijk de baby eens zien? " "ZODRA HIJ HUILT" was het antwoord. "ZODRA HIJ HUILT ?????" vroegen de vriendinnen, "waarom moeten we wachten tot hij huilt??" De moeder antwoordde: "omdat ik ben vergeten waar ik hem heb neergelegd !

 Een man had een nieuwe Mercedes gekocht en ging op een mooie zomeravond even lekker een stuk rijden. Het dak eraf, de wind gleed door zijn haar en hij besloot eens te kijken hoe hard zijn wagen nou eigenlijk kon. Net als de kilometerteller een respectabele 180 km/u aangeeft ziet hij in zijn spiegel 2 blauwe zwaailichten. "Met geen mogelijkheid dat ze een Mercedes kunnen bijhouden," dacht hij nog en trapte de bolide nog harder op zijn staart. Pijlsnel vloog hij over de weg, 190, 200, 230 zelfs, maar de politie zat nog steeds vlak achter hem. "Waar ben ik godsnaam mee bezig?" dacht hij en hij ging naar de kant van de weg. De agent loopt naar hem toe, pakte zijn rijbewijs zonder ook maar iets te zeggen, bekeek zijn rijbewijs en auto aandachtig. "Ik heb een lange zware dag achter de rug en jij bent echt de laatste die ik aan de kant zet vandaag. Ik heb geen zin in nog meer papierwerk dus als je me een excuus kan geven, die ik ook nog nooit eerder heb gehoord waarom je zo scheurde dan laat ik je gaan!" "Afgelopen week is mijn vrouw ervandoor gegaan met een politieagent," zei de man, "ik was bang dat je haar terug wilde geven!".
"Een prettige avond nog", zei de agent

 V: Wat is de overeenkomst tussen mannen en parkeerplaatsen?
A: De beste zijn als eerste weg en wat er over blijft is of... te klein, of... invalide.

 Een vrouw heeft 20 jaar nodig om van haar zoon een man te maken, en dan komt er een andere vrouw die er een idioot van maakt in 20 minuten.

 Wat moet een vrouw als eerste uitrekken om haar man in bed te krijgen?
De stekker van de televisietoestel!

 Zitten drie mannen in een caf?. Zegt de eerste man: "Mijn vrouw is net een Jaguar, zo mooi en gestroomlijnd." Waarop de tweede man zegt: "Mijn vrouw is net een Volkswagen Golf, zo zuinig en betrouwbaar". Zegt de derde man: "Mijn vrouw is net een Brandweerwagen: doe-dit-doe-dat-doe-dit-doe-dat-doe-dit-doe-dat."

Dokter, mijn vrouw heeft haar stem verloren. Wat kan ik daaraan doen?
Probeer vanavond eens heel laat thuis te komen.

Wat is het verschil tussen een vrouw en een batterij?
Aan een batterij heb je nog één positieve kant

Wat is het verschil tussen een mannetjesegel en een vrouwtjesegel?
Het mannetje heeft een stekeltje meer.

Wat is het verschil tussen een man en een vrouw?
Aan de man zit er kop en staart
Aan de vrouw krijgt men nog kop nog staart

Wat is een man met 3 vrouwen? een paradijsvogel
Wat is een man met 2 vrouwen? een gelukvogel
Wat is een man met 1 vrouw? een pechvogel
Wat is een man zonder vrouw? een trekvogel

De 3 wonderen van de vrouw: melk geven zonder gras te eten, 4 dagen bloeden zonder dood te gaan , een man laten komen zonder te roepen.

Een vrouw zegt tegen haar man: "Wil jij vandaag de boodschappen halen en wil je dan ook een doosje tampons meenemen?" "Dat is goed", zegt de man en vertrekt. Een tijdje later komt hij terug van het boodschappen doen. Hij ruimt alle boodschappen op en legt daarna een zak watten en een rol touw op tafel. "Wat is dat?", vraagt de vrouw, "Dat zijn toch geen tampons?" Zegt de man: "Als ik vraag of je een pakje sigaretten voor me wilt halen, kom je ook altijd thuis met shag en vloei."

Waarom heeft een penis een gaatje ?
Omdat de hersenen ook lucht zouden krijgen.

V: Hoe noem je een vrouw die uit Helmond komt?
A: Een Hel-monster.

Wat is de overeenkomst tussen een orkaan en een vrouw?
A: Als ze komen zijn ze nat en hevig en als ze weg zijn heb je geen auto en geen huis meer.

Waarom trouwen vrouwen in 't wit?
Zo passen ze bij de rest van de keukentoestellen.

Een man komt thuis van zijn werk en ziet zijn vrouw in de keuken op een trapladdertje staan. Ze is het plafond aan het verven, maar ze knoeit verschrikkelijk veel verf op de grond. De man: "Zeg vrouwtje, zou je geen krantenpapier onder je trapladdertje leggen?"
Vrouwlief: "Nee, dat hoeft niet, ik kan er z? ook wel bij hoor!"

Waarom is het vrijheidsbeeld in Amerika een vrouw????
De kop moet leeg zijn om erdoor te kunnen lopen!!!!

Er zijn drie vrouwen die gaan naar het zelfde feest de eerste zegt mijn man heeft bruine haren dus ik ga in het bruin. De tweede zegt mijn man heeft zwarte haren dus ik ga in het zwart. De derde vrouw zegt mijn man is kaal dus ik ga bloot

Pietje van vijf kijkt naar zijn moeder die zich opmaakt en haar gezicht insmeert met crème.

"Waarom doe je dat, mams?" vraagt Pietje.
"Dan wordt mammie mooi." antwoordt moeder.
Even later veegt ze de crème van haar gezicht.
Pietje bekijkt haar goed en zegt dan: "Het werkt niet echt hé, mams?"

Een man koopt op de rommelmarkt een lamp, die helemaal onder de stof zit. Thuisgekomen gaat ie de lamp schoonmaken een komt er een geest uit. De geest zegt "omdat jij me bevrijd hebt mag je een wens doen". "ok" zegt de man, "dan wens ik een brug van hier naar Hawa?, zodat als het slecht weer is ik alleen maar m'n fiets hoef te pakken en dan kan ik zo naar Hawa? fietsen". "hoho" zegt de geest, "ik weet niet of ik zo'n grote wens wel uit kan laten komen". "Ok, dan wens ik dat mijn vriendin wat minder zeurt". Zegt de geest, "ja hallo! wil je ook nog lampjes op die brug?!?!"

Waarom hebben vrouwen maar 4 hersencellen? Voor elke kookplaat ??n.

een man overnacht in een trein hij heeft een coupe bestelt, dat was ook de laatste. Er komt een meisje naar hem toe en die vraagt of ze in de dezelfde coupe mag. Omdat het een mooi meisje is zegt de man dat het goed is. 's avonds ligt de man onder en de vrouw boven. Alles gaat goed totdat de man van alles hoort van boven en vraagt aan de vrouw wat dat is. Ze zegt dat ze het koud heeft en is daarom zo aan het klappertanden. De man vraagt of hij een deken moet gaan halen of dat ze net doen of ze getrouwd zijn. De vrouw wil doen net alsof ze getrouwd zijn. De man zegt: "Okee. Houd je kop dicht of ga slapen!!!"

Hoe weet je als een vrouw iets slim gaat zeggen?
Als haar zin begint met "mijn man heeft gezegd..."
een man en zijn vrouw gingen naar een museum waar allerlei portretten hangen en opeens zegt de vrouw "dit is het lelijkste schilderij dat ik ooit zag" waar de man op antwoordde " schat doe je bril aan en ga voor die spiegel weg"

Er is een vrouw van 80 jaar die gaat naar de drogist en vraagt heeft u voor mij een pak maand verband De drogist ja natuurlijk de drogist pakt een pak maand verband en legt dat op de balie . mevrouw ik heb een vraag aan u . U bent 80 jaar dan neem ik aan dat u op uw leeftijd geen maandverband meer gebruikt.Mevrouw zegt klopt maar weet u het is zo lekker warm in de schoenen .

Jeanine gaat eens op bezoek bij haar zoon Piet. Ze komt daar aan en klopt aan. Een stem zegt: Kom maar binnen de deur is open! Jeanine gaat binnen en ze ziet haar schoondochter Sophie op de zetel liggen, naakt. Jeanine vraagt:Wat is dat? Sophie:Dat is mijn Liefdesjurk voor als Piet thuiskomt. Jeanine gaat naar huis en na een tijdje komt haar man Jean-Luc thuis. Hij vraagt:Wat is dat Jeanine : Wel dat is mijn liefdesjurk voor jou. Jean-Luc: Ja dan mocht ge ze wel eens strijken

Wat is het verschil tussen een vrouw en een koelkast ?
een koelkast werkt op stroom en een vrouw op mijn zenuwen

Er waren eens een man en een vrouw die op huwelijksreis gingen.Ze hoorde op de radio dat er een hele lange file was, dus reden ze door het bos. Maar midden in het bos viel de auto stil, ze hadden geen benzine meer. De man stelde voor dat hij benzine ging zoeken en dat zijn vrouw dan in de auto bleef.Dus dat deden ze dan ook. De man was al een uurtje weg en de vrouw werd een beetje bang . Daarom zette ze de radio op. 2 minuutjes later hoorde ze opeens klop!!! klop!!! klop!!! Ze zette de radio nog wat harder en ze hoorde niks meer. 2 minuutjes later hoorde ze weer klop!!! klop!!! klop!!! Ze zette de radio terug wat harder en het stopte. Maar weer 2 minuutjes later hoorde ze weer kop!!! klop!!! klop!!! Nu werd ze wel heel bang en ze ging buiten kijken wat het was. Ze zag op het dak van de auto een man die met het hoofd van haar man op de auto was aan het kloppen.

Een man en een vrouw eten samen in een restaurant, maar het eten is vreselijk. De vrouw tegen de man: `Bah, dat eten is echt allerbelabberdst? `Ja? zegt de man `We hadden net zo goed thuis kunnen eten?

Er is een man, die wil zich laten ombouwen tot vrouw en gaat naar de dokter. De arts wil het onder een voorwaarde doen, dat de man alle drie de operaties ondergaat. Tijdens de eerste operatie worden bij de man al zijn mannelijke eigenschappen verwijderd. Als de man bijkomt is hij dolgelukkig. Tijdens de tweede operatie brengt de dokter vervolgens alle vrouwelijke lichaamsdelen aan. Na de tweede operatie wil de man vervolgens dolgelukkig het ziekenhuis verlaten, waarop de dokter zegt: We hadden afgesproken 3 operaties te doen. Met tegenzin ondergaat hij de derde operatie. Als hij wakker wordt is er volgens hem niets gebeurd. Daarop vraagt hij aan de dokter waarom die derde operatie eigenlijk nodig was. Waarop de dokter vertelt dat een deel van zijn hersens is verwijderd en er een gat in zijn hand is gemaakt.


Tags

Vrouwen grappen moppen en verhalen







"Waarom wilt u scheiden van uw vrouw?" vraagt de huwelijksadviseur. "Omdat ze 's avonds altijd alle kroegen afloopt!" "Is ze soms aan de drank verslaafd?" "Nee, veel erger, ze is naar mij op zoek..."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

SVN Nieuws

back to top