maandag 5 september 2011

Jantje de leukste Jantje grappen






Jantje oh Jantje

Jantje gaat met moeder naar de stad, als ze aan zijn gekomen, ziet Jantje een paar meisjes de handstand doen, dan vraagt Jantje aan haar moeder:''Mam mag ik ook een x de handstand doen? ''Nee, zegt haar moeder, dan zien ze je onderbroek.'' Dan loopt Jantje's moeder een winkel in, Jantje gaat stiekem de handstand doen, dan komt haar moeder weer buiten. Zegt Jantje:''Mam ik heb de handstand toch gedaan. Zegt haar moeder:''Dan hebben ze je onderbroek gezien. Waarop Jantje antwoord:''Nee hoor, want ik heb hem uit gedaan.''

Jantje vraagt aan Oma:Bent u echt van karton gemaakt?Nee natuurlijk niet, zegt Oma tegen Jantje. Hoe kom je daar eigenlijk op? nou, papa en mama zeggen telkens als u op bezoek komt: och shit, daar komt die ouwe doos weer!

In de klas moeten de kindjes een zin maken met het woord "hostess".
Mieke : "Op het vliegtuig helpt de hostess de mensen".
Pietje : "Aan de ingang van het autosalon stond een hostess om de ticketjes te scheuren".
Jantje zit al heel lang met z'n vinger te knippen, maar de lerares durft hem, Jantje kennende, niet goed aan het woord laten. Uiteindelijk komt hij toch aan de beurt.
Jantje : "Mijne pepe uit Gent zegt altijd :
Ostess veu te poepe moede mo roepe!".

Jantje gaat met de metro naar school en vindt ondanks de drukte een zitplaats. Er stapt een moeder met een kin kind. Galant staat Jantje voor haar op en zij zegt: 'Dank je, je bent een echte gentleman!' Toevallig test de onderwijzeres die ochtend de kinderen op hun Engelse woordkennis. Ze vraagt: 'Wie weet wat een gentleman is?' Onmiddellijk steekt Jantje zijn vinger op: 'Dat is een man die een vrouw met kind laat zitten!'...


Jantje en zijn handschrift
Vader: "Jantje, je handschrift is wel heel slecht!"
Jantje:" Dat is geen probleem, later doe ik toch alles met de computer

Jantje in de aardrijkskundeles
Meester:" jantje, wat was de hoogste berg voor de mount everest was gevonden?" Jantje:"de mount everest die niet was gevonden"

Jantje ging zwemmen
mama :wel jantje ben je al terug van zwemmen ?
jantje:ja ik heb in het zwembad geplast
mama: dat geeft niet iedereen doet dat wel eens
jantje:ja maar niet van de 17 meter plank

Jantje en zijn vader. Het heeft flink geregend en in verschillende straten van het dorp staat het water meters hoog. Jantje zit met de rest van de familie op de nok van het dak. Plotseling ziet hij verderop een hoed drijven. De hoed drijft in een rechte lijn vooruit, stopt een tiental meter verder, drijft over dezelfde afstand terug, stopt weer, drijft weer hetzelfde traject, ... De hele tijd blijft de hoed zo op en neer drijven. Jantje vraagt aan zijn vader: "Wat zou dat kunnen zijn, pa?" "Dat is de buurman", antwoordt vader. "Gisteren zei hij nog: 'weer of geen weer, maar morgen ga ik het gras maaien'."

Jantje gaat met oma naar het park.
Jantje ziet 2? liegen en wil dat oprapen,maar oma zegt niets oprapen wat op de grond ligt .Even verder zit hij 200? maar oma zegt niet oprapen want alles wat op de grond ligt is vies.Eén uurtje later valt oma op de grond, oma zegt: "jantje help me eens even", nee zegt jantje want alles wat op de grond ligt is vies.

Jantje in de klas
Jantje vraagt aan de leraar.
Meester, krijg je ook straf als je iets niet doet?
Meester: :nee waarom?
Jantje: omdat ik mijn huiswerk niet heb gemaakt.

Jantje denkt Jantje vraagt aan zijn moeder mamma:" waarom heeft pappa zo weinig haar op zijn hoofd?" mamma :"omdat hij zoveel na denkt." Jantje: "en waarom heeft u dan zoveel haar op u hoofd?"

Jantje met zijn fiets
Jantje komt thuis en vraagt aan zijn vader wat een hoer is. Ja, zegt de vader dat is het zelfde als u zadel van uw fiets. En wat is een condoom? Dat is hetzelfde als uwe binnenband. En wat betekent neuken? Dat is wanner je op je pedalen trapt. De volgende dag gaat jantje naar school maar hij komt te laat aan op school. De juf vraagt aan jantje waarom hij zo laat is wel,zegt jantje ik sprong op mijn hoer, ik begon te neuken , en ineens sprong mijn condoom.

Jantje heeft examen. Iedereen zit op te letten in de klas terwijl jantje met zijn gom aan het spelen is .plots laat hij die vallen en jantje begint achter de gom te zoeken. Ondertussen komt de directeur in de klas en zegt:al wie deze vragen goed kan beantwoorden mag een jaartje hoger gaan zitten. Maar jantje let niet op en zoekt verder. De directeur zegt we beginnen bij jantje maar jantje heeft niks gehoord. De eerste vraag is hoeveel mensen bestaan er op de aarde? En jantje zoekt verder en zegt: "miljarde miljarde". Zeer goed ,zegt de directeur. Jantje zoekt maar door achter zijn gom. Vraag twee: wie is de belangrijkste mens op aarde geweest? Gotdver Podver, zegt jantje. Zeer goed, zegt de directeur en de laatste vraag is: wat zou jij doen als de meester in zijn graf ligt? Maar jantje ziet plots zijn gom liggen en zegt: aah daar ligt t'em zie de smeerlap.

Jantje en zijn klasjuf
Jantje: "Juffrouw, ik heef deze nacht met pappie geslapen".
Juffrouw : "ik HEB deze nacht met pappie geslapen".
Jantje : "ik heef u niet gezien"...

Jantje moest van de meester het ABC leren. Hij ging naar huis, en vroeg aan zijn mama"Wat is de eerste letter van het alfabet". mama was aan het strijken, en verbrande haar vinger en riep "potverdorie" daarna ging hij naar zijn papa en vroeg " Wat is de tweede letter van het alfabet", en papa was naar de voetbal op de t.v. aan het kijken maar ze scoorden juist toen riep papa" olé olé olé" toen ging hij naar zijn grote broer en vroeg " wat is de derde letter van het alfabet" maar grote broer was super man op de pc aan het spelen, hij won het spel en riep " i am superman" De volgende dag ging Jantje naar school , toen vroeg de meester noem het ABC op Jantje waarop Jantje antwoordde " potverdorie" waarop de meester riep " vloeken doen we niet in de klas, in de hoek jij" toen Jantje in de hoek stond zij hij "olé olé olé" daarop antwoordde de meester en zij " zeg wie denk je wel dat je bent" waarop Jantje antwoordde " i am superman".

Moeder zegt tegen jantje: jantje als je een goed rapport heb mag je met mij in bad. Jantje komt thuis met een goed rapport en mag dus mee in bad. Moeder zegt jantje niet onder water kijken. Jantje kijkt natuurlijk onderwater. Moeke wat is da? Dat is mijn garage! Maand daarna zegt Jantjes vader als je een goed rapport heb mag je met mij in bad. Jantje heeft natuurlijk een goed rapport en gaat met zijn papa in bad. Vader zegt jantje niet onderwater kijken. jantje kijkt natuurlijk onderwater. Papa vraagt Jantje wat is da? da is mijne auto. Weer een maand verder zegt moeder tegen Jantje als je een goed rapport heb dan mag je met moeke en vake in bad. Jantje heeft natuurlijk een goed rapport. En ze gaan dus samen in bad. Jantje zegt moeder niet onderwater kijken. Jantje kijkt natuurlijk onderwater. Vake wat is da? Ik parkeer mijnen auto in de garage

Jantje rijd met zijn gocart rond de kerk en de pastoor komt buiten en vraagt waarom Jantje niet naar de mis komt. Jantje antwoord: Ik kan niet komen want anders stelen ze mijn gocart! waarop de pastoor antwoord maar de heilige geest zal wel op uw gocart passen. Ze gaan binnen en de pastoor vraagt Jantje om een kruisje te maken en hij doet het voor. Jantje antwoord daarop: In de naam van de vader,de zoon,amen. Waar is de heilige geest? Buiten op mijn gocart aan het passen

Jantje ging eens met zijn vader wandelen in het bos. Ze kwamen de pastoor tegen. Toen zei Jantje opeens dat hij moest plassen. Vader zei dat hij maar achter een boom moest gaan plassen. Toen vroeg meneer pastoor aan vader of hij nog een kruisteken kon maken. Vader zo van: "ja natuurlijk kan ik dat nog." Zegt meneer pastoor: "doe het dan eens voor". Vader zegt: "In de naam van de vader en de Heilige geest, Amen." Zegt meneer pastoor: "dat is fout, probeer het nog is." Vader weer: "In de naam van de Vader en de Heilige geest, Amen." Meneer pastoor zegt: "dat is fout, je vergeet de zoon, het moet zijn: In de naam van de Vader, de Zoon en de Heilige geest, Amen." Waarop vader antwoordt: "ja, maar de zoon is achter die boom aan het plassen".

De vader van Jantje kijkt naar het voetbal. Hij vraagt: jongen haal me eens een jupiler! 2 minuten later zegt Jantje: er is geen meer papa! Hier heb je geld koop me een biertje . Ga naar links en dan de 8ste straat rechts. Jantje doet en komt uit op de kerk. Hij vraagt aan de pastoor een biertje. De pastoor: antwoord ik verkoop geen bier. Jawel . Niet waar. Papa zegt van wel . Maar dat is niet waar. Jawel als je dat nog een keer zegt hang ik je aan het kruis! Ge durft niet. Nu is het genoeg, ik hang je aan het kruis! 5 minuten later;Jantje hangt aan het kruis en ziet Jezus hangen,hij vraagt:heeft u ook een biertje gevraagd?

Jantje komt bij zijn vader en vraagt:
Papa, we hebben vandaag Frans gehad.
En we hebben ook een huiswerkje gekregen:woordjes vertalen.
Maar is het nu 'le coeur' of 'la coeur?
vader van Jantje: Jantje toch,
Het is toch Likeur?!

Janje en zijn vader fietsen een hele hoge dijk op. als ze boven aan zij gekomen zegt vader"zo zeg ik ben wel moe van dat harde getrap. Janje zegt: het was maar goed dat ik op de rem stond anders hadden we nooit boven gekomen maar naar beneden gevallen.

Jantje moest op school blijven
Jantje: 'Vader, ik moest op school blijven.'. Vader (boos): 'Hoe kwam dat nu weer?'. Jantje: 'Ik wist niet waar de Dolomieten lagen, vader.'. Vader: 'Ik heb je al zo vaak gezegd, dat je je spullen beter op moest ruimen.'.!!

Jantje haalt stroop
Jantje haalt voor zijn moeder stroop bij de kruidenier hij geeft het blikje dat hij van zijn moeder kreeg aan de kruidenier deze vult het blikje met stroop en vraagt: "Heb je wel centjes bij je?" Waarop jantje antwoord: "Ja zit in het blikje meneer!"

Jantje wil een glas melk
"Vader, ik wil een glas melk!" roept Jantje Smit vanuit zijn slaapkamer. "Jongen, zeur niet zo en ga slapen!" roept zijn vader boos naar boven. Na vijf minuten roept Jantje weer: "Vader, mag ik nu een glas melk?" Nu roept vader erg boos: "Als je nu niet ophoudt met zeuren kom ik naar boven! Roept jantje terug: "Ach, neem dan meteen even een glas melk mee.

Een sjiek sterrenrestaurant
Vader, moeder en Jantje hebben duur gedineerd in een sjiek sterrenrestaurant. Er blijft nogal wat over van het eten. De vader wenkt de ober en vraagt: kunt U de restjes in een zakje doen voor de hond? "Hoi, hoi, hoi!", roept kleine Jantje, "we krijgen een hondje!"

Jantje zit te huilen
Jantje zit langs de gracht heel hard te huilen. Komt er een bezorgde mevrouw naar Jantje toe en zegt: "Stil maar, stil maar, wat is er gebeurd?" Jantje zegt: "Mijn moeder heeft allebei de katjes in de gracht verzopen!" "Oooh! wat gemeen!", zegt de mevrouw. "Ja", zegt Jantje, "Ze had nog zo beloofd dat ik het mocht doen!"

Jantje gaat trouwen
Jantje: "Papa ik ga trouwen." Papa: "O, met wie?" Jantje: "Met oma." Papa: "Maar dat kan toch niet! Oma is mijn moeder." Jantje: "Nou zeg, jij bent toch ook met mijn moeder getrouwd."

Jantje wordt wakker
Jantje van 4 jaar wordt 's nachts wakker en gaat wat te drinken halen. Loopt hij later terug naar zijn kamer, ziet hij de deur van de kamer van zijn ouders open staan. Hij kijkt naar binnen, sluit de deur en mompelt terwijl hij terug loopt naar zijn kamer: "En dan krijg ik op mijn donder als ik op mijn duim zuig."

Jantje in de klas
Jantje moet op school rekenen. De meester zegt: "Jantje, als ik vier eieren leg en jij legt er drie eieren bij hoeveel liggen er dan?"
Jantje: "Nog steeds vier want ik kan geen eieren leggen."

Jantje zit met z'n vader in het café. Jantjes vader zegt tegen Jantje: "Zie je die 2 lampen daar hangen? En als je er 4 ziet, dan ben je zo dronken als een aap!" Jantje: "Maar Pappa, daar hangt maar 1 lamp hoor!!!"

De telefoon rinkelt en klein Jantje neemt op.
"Dag vriendje", zegt een vriendelijke mannenstem aan de andere kant van de lijn. "Is je papa thuis?" "Ja", fluistert Jantje, "Die is thuis, maar hij is druk bezig." "En je mama?" vraagt de man. "Is je mama thuis?" "Ja", fluistert Jantje weer, "Die is ook thuis, maar zij is ook druk bezig." "Is er misschien nog iemand anders thuis dan?" vraagt de man wanhopig. "Ja, m'n grote zus", fluistert Jantje, "Maar die is ook bezig." "Zeg", vraagt de man geërgerd, "Waar is iedereen daar mee bezig dat ze niet aan de telefoon kunnen komen?" "Ze zijn mij aan het zoeken!!!" fluistert Jantje.

Jantje (6 jaar) zit op school, iedereen mag wat voor zichzelf gaan doen en Jantje draait een shaggie. De juffrouw zegt: "Ben je daar niet een beetje te jong voor, Jantje." Jantje: "Oh dat is nog niks, ik ben ook al naar bed geweest met een meisje." Juf: "Hoe heette dat meisje dan?" Jantje: "Oh dat weet ik niet meer, toen was ik dronken."

'Wat ben jij vroeg thuis!' zegt moeder tegen Jantje. 'Inderdaad,' zegt Jantje, 'Ik werd naar huis gestuurd omdat de jongen die naast mij zat rookte.' 'Wat krijgen we nou?' stuift de moeder boos op,'moest JIJ naar huis omdat HIJ rookte?' 'Ja', zegt Jantje,' maar ik had hem in de brand gestoken.'

Kapper tegen Jantje: "Hoe wil je je haar geknipt hebben?"
Jantje: "Net zo als pappie, met zo'n gat in het midden."

Jantje vraagt vijf euro aan zijn vader, maar zijn vader geeft hem niets. "Papa", zegt Jantje, "als jij mij vijf euro geeft dan vertel ik wat mama vanmorgen bij de bakker zei. " Vader pakt zijn portemonnee en geeft Jantje 5 euro. "Wat zei mama dan tegen de bakker. Jantje? ", vraagt papa. "Twee witte broden en een krentenbrood", zegt Jantje.

Jantje z'n tante maakt zich op. Jantje vraagt: "tante, waarom draagt u make-up?" Waarop de tante antwoord: "Om mooi te worden kind." Jantje vraagt vervolgens heel verbaast: "Maar tante, waarom wordt u dat dan niet...?"

Bij de buurvrouw van Jantje is een baby geboren. Alleen, de baby is geboren zonder oren. Jantjes moeder gaat met Jantje op kraamvisite, maar omdat Jantje nogal een flapuit is, waarschuwt ze hem van tevoren: "Wat je ook zegt, Jantje, je zegt niks over die oren!" "Goed mam", belooft Jantje. Als Jantje en zijn moeder op visite zijn, vraagt Jantje: "Buurvrouw, mag ik het baby'tje zien?" "Natuurlijk Jantje", zegt de buurvrouw en ze gaan kijken. "Dat is een mooi baby'tje", zegt Jantje, "Echt een heel mooi baby'tje." Dan gaan ze beschuit met muisjes eten. Vlak voor ze weer vertrekken, vraagt Jantje of hij het baby'tje nog een keertje mag zien. Dat mag. Weer zegt Jantje: "Het is een mooi baby'tje." En hij voegt eraan toe: "Heeft zeker wel goeie ogen?" "Zeker", zegt de buurvrouw, "Waarom vraag je dat?" "Nou", zegt Jantje, "Een bril kan 'ie nooit dragen."

Jantje zit te huilen op de bank. Waarom huil je, vraagt zijn moeder.Ik heb net een boekje gelezen dat heel erg slecht afloopt. Moeder:Wat is dat dan voor een boekje? Jantje: Mijn spaarbankboekje.

Jantje waarom ben je zo stil?
Omdat als ik iets zou zeggen over die vreselijke puist van u, ik straf zou krijgen.

Jantje zat langs de gracht te huilen. dan komt er een vrouw aan gelopen en die vraagt wat er is.
Jantje antwoord:''me moeder heeft de katjes in de gracht verzopen''
de vrouw zei: ''wat gemeen.
"jah" zei janje " ze had belooft dat ik het mocht doen "

Jantje gaat met de metro naar school en vindt ondanks de drukte een zitplaats.Er stapt een moeder met een kind kind. Galant staat Jantje voor haar op en zij zegt: 'Bedankt, je bent een echte gentleman!' Toevallig test de onderwijzeres die ochtend de kinderen op hun Engelse woordkennis. Ze vraagt: 'Wie weet wat een gentleman is?' Onmiddellijk steekt Jantje zijn vinger op: 'Dat is een man die een vrouw met kind laat zitten!'

Jantje vraagt aan zijn opa:opa,mag ik uw geweer zien?
antwoordt opa:geweer,hoe kom je daar nou weer bij?
Nou,mijn moeder zei dat u op vrouwenjacht was.

'Vader, ik wil een glas melk!' roept Jantje vanuit zijn slaapkamer. 'Jongen, zeur niet zo en ga slapen!' roept zijn vader boos naar boven. Na vijf minuten roept Jantje weer: 'Vader, mag ik nu een glas melk?' Nu roept vader erg boos: 'Als je nu niet ophoudt met zeuren kom ik naar boven!' Roept jantje terug: 'Ach, neem dan meteen even een glas melk mee!'

Moeder vraagt aan Jantje: "Waarom eet je pleisters?"
Jantje: "Omdat ik buikpijn heb!"

Op zekere dag komt Jantje thuis. Zijn ouders achten de tijd rijp om hun zoontje seksuele voorlichting te geven en vragen Jantje dan ook om hen te volgen naar de slaapkamer. Vader kleedt zich uit en zegt tegen Jantje : "Jantje, hier beneden ziet ge mijn Mercedes". Moeder doet hetzelfde en zegt tegen Jantje : "Ziehier mijn garage". Vader zegt tenslotte : "Jantje, nu moet ge eens goed kijken, dan zult ge het wel begrijpen". De ouders leggen zich neer en schieten in actie. Na een tijdje komt Jantje dichter bij, kijkt eens goed naar zijn ouders en roept : "Gas geven pa, uw achterwielen staan nog buiten !".

Jantje gaat met Laurens en Hannes op café.Ze doen om ter t'meest bierkes drinken.(zonder naar de W.C. te gaan.)
Hannes moet na 16 pintjes naar de W.C.,Laurens na 23 pintjes maar Jantje blijft drinken.Ze vragen hem hoe dat hij dat kan Waarop Jantje antwoord:Jantje Jantje is niet dom,Jantje Jantje pamper om.

Jantje loopt langs het huis van de burgemeester.Jantje spuugt tegen het raam van de burgemeester aan.De burgemeester komt boos naar buiten.En schreeuwt naar Jantje:Zou je moeder het leuk vinden als ik op jullie raam zou spugen.Jantje:dat zou ze heel knap vinden want we wonen op de 13ste verdieping.

Meester: iedereen die zich zelf dom vindt staat nu op.
Jantje staat op.
meester:vind jij jezelf dom Jantje?
Jantje: nee, maar ik vind het erg dat u de enigste bent die recht staat

Om vier uur in de morgen komt Jantje de slaapkamer binnen. 'Mama, ik kan niet slapen.... Wil jij mij een sprookje vertellen?' 'Wacht een paar minuten, Jantje, dadelijk komt papa thuis, en die zal ons alle twee een sprookje vertellen!'

Jantje nodigde een paar vriendje uit om een film bij hem te gaan bekijken. Een paar uur later kwamen zijn vrienden eraan. Jantje stak de video aan, een paar uurtjes later vraagt een vriend van jantje hoe laat het is. Waarop jantje antwoorde "dat zal ik zo dadelijk weten! hij haalde zijn trom uit en begon er op te spelen tot dat zijn buurman aan de duur stond en riep "Godverdome weet je wel hoe laat het is ?? t'is godverdome 2 uur s'nachts en je zit op je drum te spelen.

Jantje gaat met moeder naar de stad, als ze aan zijn gekomen, ziet Jantje een paar meisjes de handstand doen, dan vraagt Jantje aan haar moeder:''Mam mag ik ook een x de handstand doen? ''Nee, zegt haar moeder, dan zien ze je onderbroek.'' Dan loopt Jantje's moeder een winkel in, Jantje gaat stiekem de handstand doen, dan komt haar moeder weer buiten. Zegt Jantje:''Mam ik heb de handstand toch gedaan. Zegt haar moeder:''Dan hebben ze je onderbroek gezien. Waarop Jantje antwoord:''Nee hoor, want ik heb hem uit gedaan.''

Jantje in de klas
De juf vraagt aan Peter: Toon eens Amerika op de wereldkaart.
Na een tijdje vraagt de juf aan Jantje: Wie heeft Amerika ontdekt?
Jantje zegt: Peter

Jantje en zijn moeder
Jantje zegt tegen zijn moeder:" mam mam!! papa heeft zich opgehangen in op de zolder!".Die moeder rent naar boven en komt weer terug en zegt:" jantje daar maag je geen grapjes over maken." Toen zei jantje:" 1 april hij hangt in de kelder..."

Jantje in de klas
Jantje zit in de klas en vraagt opeens:" Meester mag ik naar de w.c.."
"Nee".zegt de meester.
even later vraagt jantje weer:" Mag ik nu dan naar de w.c".
"nee".
Even later zegt de meester: "Jantje waar ligt de grote oceaan?"
Waarop jantje antwoord: "onder mijn stoel meester"


Tags

Jantje de leukste grapjes over jantje
Jantje, jantjes top 100
Jantje in de klas
Jantje zit in de klas en vraagt opeens:" Meester mag ik naar de w.c.."
"Nee".zegt de meester.
even later vraagt jantje weer:" Mag ik nu dan naar de w.c".
"nee".
Even later zegt de meester: "Jantje waar ligt de grote oceaan?"
Waarop jantje antwoord: "onder mijn stoel meester"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

SVN Nieuws

back to top