maandag 5 september 2011

Stellingen de leukste stellingen






Ik sta liever voor aap dan dat ik er van af stam

Hoe ver kan je een tunnel inlopen? Tot de helft want dan loop je er weer uit!

Doordenkertje: Men heeft beter verlof tussen nieuwjaar en Kerstmis dan tussen Kerstmis en nieuwjaar!

Gelezen op een bord aan een plantenkwekerij (echt waar!) "wegens veranderingen zaad langs achter"

Gelezen op een bordje bij waarzegster: "Gesloten wegens onvoorziene omstandigheden"

Als het leven geen zin meer heeft, hoe kunnen we er dan een punt achter zetten?

Vroeger was ik schizofreen, maar nu zijn we ok

Wat is de huidige benaming van een postduif? Een e-meeuw

Alcohol is je grootste vijand maar in de bijbel staat: heb uw vijand lief

Wat zegt een eend die tegen de muur vliegt? ... Kwak

Welk dier bestaat voor drie kwart uit wol? ... Een wolf

Toppunt van discriminatie: alle plantjes water geven behalve de afrikaantjes

Waarom nam No?lechts twee exemplaren mee van elke soort? Omdat zijn ark niet verzekerd was voor derden.

Er zijn ontzettend veel restaurants waar je Chinees kunt eten. Maar het helpt niet. Er komen er zelfs nog bij.

Iemand die in Jezus Christus gelooft is christelijk. Ik geloof in God, dus ik ben goddelijk.

Ik zou een zelfhulpgroep voor mensen met fobi? oprichten, maar ik durf niet

Waarom is Christus niet in Nederland geboren? Omdat ze daar geen 3 wijzen konden vinden !!!!!!

Liefde is blind, lingerie is braille

Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest.

Geef mij maar een joint, zei de goudvis. Dan word ik haai.

Wat gebeurt er als een man tot zijn navel in het water staat? ... Dat gaat zijn verstand te boven.

Deze honing heeft een bijsmaak

Het leven is als een neus, je moet eruit halen wat erin zit

Het is toch raar, dat mijn neus loopt en mijn voeten ruiken.

Leerkracht: Veel te sterk woord voor onderwijzer.

Het voordeel van een bezoek aan de huidarts is, dat je de uitslag hebt voor het onderzoek.

Zo verstrooid als na zijn crematie hadden de studenten de professor nog niet gezien.

Ik heb een mooi figuur geslagen. Ze sloeg terug.

Toen moeder aan de was was, kwam er een bij bij, die ging onder de deur deur, over de weg weg.

Oefening baart kinderen

Van al degenen die niets te zeggen hebben zijn de meest aangenamen zij die zwijgen.

Ik ben graag de enige die praat, het spaart tijd en voorkomt argumenten.

Midden in de compacte massa kan men niet omvallen. Het is daarom de ideale plaats voor wie niet op eigen benen kunnen staan.

Omdat ik stellig geloof in reïncarnatie laat ik mijn postzegelverzameling aan mijzelf na.

Als je neus 180 graden gedraaid zat, zou je bij regenval verdrinken.



Tags

Stellingen

Stellingen de leukste stellingen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

SVN Nieuws

back to top