maandag 29 augustus 2011

Houden van spreuken en wijsheden



De beste manier om God te kennen is van vele dingen te houden. Van Gogh

Jij bent die ander die al in mij zat, waarvan ik altijd al hield en nu heb gevonden. Emile Vollenhoven

Als je van me hield en ik van je hield, hoe zou ik dan van je houden. P.Geraldy

Ik hou van de lentemorgen, de namiddagen in de herfst, de winteravonden en de zomernachten. Maurice Chapelan

Iemand onuitputtelijk vinden, is van hem houden. H.Claus

Hij hield nergens van, maar hij deed het met smaak. Gaston Durnez

Zij hielden van elkaar. Hij van hem en zij van haar. John O'Mill

Ofwel hou je van iemand ofwel spreek je er kwaad van. Madagascar

"Ik hou van je, voor altijd", zei de man en hij keek op zijn horloge. Vergheynst

Ik hou nu al meer van je dan toen ik deze zin begon.

Hoewel muziek hem niet erg trok, hield hij enorm van bloes en rok. Paul Jacobs

Wij houden van bepaalde mensen, niet om het goede dat zij ons gedaan hebben, maar om het goede dat wij
hen gedaan hebben. Tolstoi

Lieve mensen houden van kinderen. Kinderen houden van lieve mensen.

Van kinderen houden, betekent op de eerste plaats dat je niets terug verlangt. A.Mauriac

Liefde is alleen duurzaam als het paar samen van veel dingen houdt en niet alleen van elkaar. W.L.

De mannen zijn oorzaak dat de vrouwen niet van elkaar houden. La Bruyère

Ik hou van de mensheid. De mensen zelf kan ik niet luchten. Schulz

Ik hou zoveel van jou dat, als je me ooit verlaat, ik met u mee ga. W.van Broeckhoven

Het is aardig meegenomen als je ook nog houdt van het meisje waar je verliefd op bent. Gable

Wanneer de vrouwen van ons houden, vergeven zij ons alles, zelfs onze misdrijven maar wanneer zij niet van
ons houden vergeven zij ons niets, zelfs niet onze deugden. H.de Balzac


Om van de vrouwen te houden, mag je ze niet kennen, en om ze te kennen, mag je niet van ze houden.
E.Jaloux

Natuurlijk hou ik van jou. Ik ben je man. Dat is mijn werk. W.van Broeckhoven


Alleen daar houdt men van u waar ge u zwak kunt tonen zonder dat men daar misbruik van maakt.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

SVN Nieuws

back to top